1 Temmuz 2014 Salı

Yazarlık başvurusu

Şu son zamanlarda bloğa ilgi arttı. Paylaşım yaptığım zamanlar pek takipçi yoktu. Tamamıyla zevk işine bırakıyordum. Fakat artık okuyucularda artmış ama bu kez de ben paylaşım yapamıyorum.
Vaktim olsa durur, bedavaları ve haberleri yine size aktarırım. Bunun için üzgünüm.

Öncelikle "Yazar olmak istiyorum." ve "Aktif ve yazım hatasız paylaşım yaparım." Diyorsanız buyrun yoruma girin.
İlk girdiğim zaman bakıp, seçim yapacağım aranızda. Başvurularınız yoruma. Ne yapabileceğiniz? Adınız, yaşınız vs.
Seçtiklerimle ben iletişime geçeceğim.

İyi Ramazanlar.

-Miss_aleyna5

3 yorum :

Adsız dedi ki...

Aleyna ben starmelek5858 :) Öncedende yazıyordum ama giremedim hiç... Şimdi bayağı giriyorum. Ama sorun şu ki Ramazan bittikten sonra 2 hafta tatile çıkacağız. Tek o zaman yazamayabilirim. Blogu da ben düzenlemiştim elimde daha iyi şablonlar var. Umarım beni yeniden alırsın :) Sevgilerle...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben Prontoxa(Ceren)yaşım 14 başka sitelerdede yazarlık yaptım deneyimliyim.Ramazanda full burdayım herzaman yazabilirim :) alırsanız sevinirim siteyide güzelleştirebilirim