30 Temmuz 2013 Salı

Çekiliş: Bow Silk Gloves


Bir süredir ziyaretçi defterime bıraktığınız güzel mesajlar üzerine, bir çekiliş yapmaya karar verdim. Ne kadar hepinizin ilgisinin karşılığında bir şey verebilmek istesem de, o imkana sahip değilim. O yüzden de bir çekiliş, çok harika bir fikir gibi geldi.


Ödül, Bow Silk Gloves olacak. :)
Umarım katılım olur, çünkü doğru düzgün düzenlediğim ilk çekiliş olacak, ve açıkçası heyecanlıyım. Eğer bu yöntem tutulursa, ileride daha çok çekiliş yapabilirim diye düşünüyorum.
Hadi bakalım. :)

NOT: ARKADAŞLAR, ÇEKİLİŞE ALTA EKLEDİĞİM RAFFLECOPTER'DAN KATILACAKSINIZ VE YORUM YAZAN YAZMAYAN HERKES KATILABİLİYOR, FARK ETMİYOR. 

9 yorum :

Adsız dedi ki...

ziyaretçi defterine yazılan yorumların hepsi yarışmaya katılabiliyor mu saat kaça kadar geçerli

Adsız dedi ki...

star_girl_baby6

pegasus56 dedi ki...

pegasus56 kidsafe üyeliğim olduğu için size hiç yorum atamadım ama.kullanıcı adım:pegasus56

Adsız dedi ki...

gozde1998 şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

zaman_yok1 şimdiden tşklerr..

Adsız dedi ki...

kullanıcı adım HappyMissHilal

Minel(aysimaes) dedi ki...

aysimaes umarım katılırım ;) anlamadım ama :D

Adsız dedi ki...

brightavrilll

zeliha dedi ki...

sum_19053 umarım katılırım :)