28 Temmuz 2013 Pazar

Güle Güle: Fever


Bir çok üyenin daha Starplaza'ya ilk geldiği günden nefret ettiği, Stardoll'un gelmiş geçmiş en sevilmeyen mağazalarından biri konumuna gelen Fever, Starplaza'da sadece bir ay kaldıktan sonra aramızdan ayrılıyor ve giderken %50 indirim vermeyi de atlamıyor.

Şahsen ben, mağazadan bazılarının nefret ettiği kadar etmedim ama benim için pahalıydı. Bir ayakkabıya, hem de çok giymeyeceğim belli, mor-altın renkli bir ayakkabıya, 6-8 SD vermek benim için fazlaydı fakat şimdi, %50 indirimle, paramın yettiği kadar almak istediklerimi aldım ve mutluyum.

Evet, mağazadaki parçalardan bazıları kafamı bir yerlere vurma isteği uyandırsa da, "O kadar da kötü olmamış," dediklerim de vardı ve bilmiyorum, ama Fever'ın gidişinin bize daha çok sevilecek bir mağaza olarak geri dönmesini umuyorum.

Bu mağaza hakkında sizin düşünceleriniz neler? 
Gereken SD'ye sahip olsanız, almak isteyeceğiniz parçalar var mıydı? Varsa, hangileri?

2 yorum :

Adsız dedi ki...

bence fever çok güzel bir mapğazadı ben çok sevdim ve bence ürünlerin çoğu güzeldi ve pahalı değildi stardoll nickim : pirasa250 ziyaret edin :)

Adsız dedi ki...

Ben 2. resimde fever yazan tişortu aldım :D