9 Mayıs 2013 Perşembe

Yazarlık Başvurusu


Evet Arkadaşlar Yazar Arıyoruz. :)
Yazarlık başvurusu yapmak isteyenler:
- Kullanıcı adını
- Levelini
- Yaşını
- daha önce yazarlık yaptıysa blogların adı
- Hangi bölümü istediği..
- Yapacağı şeyler...

Bunların hepsinin cevabını yazsın. 
Not : Yazarlık başvurusu yapan bir kimsenin G- Mail'i Olması gerekir.

- Kesinlikle alıntı yapmayacak.
- Resimlerde Başka bir bloğun adının yazmaması gerekir.!

Seçilen kişiler 1 hafta deneme olarak alınıcak.
Deneme yazar olarak alınan kişiler Yarışma - Çekiliş yapamaz.
Geçerli yazar olduğunda Yapabilme hakkı olacaktır..

Lütfen Tecrübeniz varsa katılın. -_ -


-miss_aleyna5

7 yorum :

Adsız dedi ki...

nike-robi 38 16

Adsız dedi ki...

Nickim :cizi1

Yaşım :16

Lewelim :21

Adsız dedi ki...

handsomeCANCAN, lwlim 22, 17 yaşındayım

Adsız dedi ki...

Nickim=bluestarki
Adım ÖZge 32 Lwlim daha önce yapmadım ama klawye ile aram iyidit: )

Adsız dedi ki...

HappyMissHilal lvl:41 yaş:16 zaten istediğim bir meslekti umarım yazarlık benim için hayel değil gerçek olur ayrıca klavyede hızlı yazarım bana konu verildiğinde hemen onla ilgili bir yazı yazabilirim.

Adsız dedi ki...

HappyMissHilal 41 yaşım 16 önceden okuldayken yarışmaya katıldım kısacası tecrübeliyim

Adsız dedi ki...

HappyMissHilal 41 16