4 Mayıs 2013 Cumartesi

TARZ NEDİR?

Merhaba Meleklerim;üzgünüm sizinle uzun zamandır bir şeyler paylaşamıyorum.Hesabımın şifresini  kaybetmiştim :(
Öncelikle bir çok stardoll oynayanı(özellikle normal üyeler)tarzlarını yansıtamamalarını sc li ürünlerin az olduğuna bağlıyor.Bence kimse böyle düşünmemeli.Stardoll tazınızı belirlemeniz lazım.Mesela ben siyah veya beyaza biraz renk,parıltı,detay eklemeyi seviyorum ve bu benim tarzımı yansıtıyor.Tabii ki de istediğim ürünleri bulmam kolay olmuyor ama biraz parlak fikirlerle bulamayacağınız kombin yok!
Azıcık da kendinize özgü kombinler yapmaya çalışın.Bu sizi popüler kılacaktır.Yani size farklı fikirler kullanının demeye çalışıyorum :)
Tarzınızı belirlerseniz komininizi de beğenirsiniz.Bu da sizi iddialı yapar.
Şimdilik benden bu kadar.Fakt size şirin bir sürpriz hazırlıyorum.
İPUCU:YILDIZYOLU

MODAPARİSHİLTON

Hiç yorum yok :