8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bedava Saç

Bu Bedavayı Yapmak için;
adreslerinden birine gidin.
Boşluğa
yazın.
Üyelik girişi yapın.
Bedava sizindir ;)

26 yorum :

Adsız dedi ki...

gelmio ya

Melikenaz Ç. dedi ki...

onun yerine elbise geldi ama yinede tşk :D

Adsız dedi ki...

sac gelmedi ama yerine iki tane one direction t-shirt geldi)

büşra ildir dedi ki...

t-shirt,tablo,gözlük geldi teşekkürler

Adsız dedi ki...

cıkmadı bile yaa

Adsız dedi ki...

4 tane müthiş elbise geldi saolun

Adsız dedi ki...

Chrome dan ve ilk linkten yapınca neler gelmedi ki türlü türlü elbiseler geldi abi adım stardollmanika saç hariç ilk 8 elbise ondan geldi :D :D bir balık ve saç dahil

pegasus56 dedi ki...

süresi geçmiş ona göre yapın

Adsız dedi ki...

saç gelmedi ama birsürü kıyafet ve ayakkabı geldiii çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Ya nasıl yapılıyo? ücretsiz dimi ? Bide yıllığa nasıl foto kaydetçez?

Adsız dedi ki...

olmuo nası yaaa

Adsız dedi ki...

çokkkkkk teşekkürler 1 saattir uğraştığım violetta elbisesi geldi. sizi seviyorummmmmm

Adsız dedi ki...

saç gelmedi ama elbise geldi elbise çok güzlllll

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Bana Eda.Stardoll Kendisi Mesaj attı Denedim Ve Yemin ederimki Oldu 500 SD Geldi İnanamadım Tesadüftür aman Dedim Sonra arkadaşımın hesabında Denedim Ondada Oldu Sadece bnim Bilgisayarımdamı Oluyor bilmiyorum Ama Sizde Lütfen Deneyin Ayarlara girin Hesabıma girin E posta .Değiştire Girin edastardolldan500sd@hotmail.com yazın sizdede Olur bu Şahsen eda.stardoll Un E postasıdır Lütfen deneyin Yalan diyil.

Adsız dedi ki...

senin dediğin gibi yaptım gelmedi

Adsız dedi ki...

gelmedi 500 sd 1 hata çıktı dio

flappy bird oyna dedi ki...

çok güzel teşekkürler, flappy bir oynayın

Adsız dedi ki...

flash yükleyin diyor hata veriyor ama deniyorum olmuyor :(

Adsız dedi ki...

çok saoğolun hediye geldi teşekkürler sizi beğendim :)

Adsız dedi ki...

yaa gelmiyo ya

ates ve su oyna dedi ki...

ateş ve su oynamak isteyen isme tiklasin :)))

Lovehannahmelek dedi ki...

Gelmedi ya arkadaşlar nasıl gelyor bedavalar ??? LütfeN yardımcı olunn
Bu arada suitimi ziyaret etmek isterseniz adım Lovehannahmine

Nur Seda Perpil dedi ki...

gelmedi ama birsürü şey gelgi bu ne lan :D

ayse göktürk dedi ki...

yaaaa nedense olmadı adobe flash pleyer yükle falan fiyo ama bizde yüklü ooooo

Adsız dedi ki...

a teşekkür ederim saç olmadı ama çok güzel bir kolyem oldu teşekkürler <3

Adsız dedi ki...

bana gelmedi ama eyfel kulesi geldi saolun ve zaten resmini de göremedim açılmadı