8 Temmuz 2014 Salı

Gereksiz yere kapanan hesaplar...


Herkese Selam.
Stardoll şu sıralar emeği çok ama çok fazla olan hesaplar kapatıyor. Doğrusu bu benim hoşuma gitmedi. Size bu konuda birkaç bilgi vermek istiyorum.

Dejajavu Stardoll hesabına gerçekten fazla para ödemiş ve emeği geçmiş bir kullanıcımızdı. Tanıtımına Bismillahirrahmanirrahiym yazdığı 1-2 hafta sonra hesabı kapandı.

Starmr.Ashley Stardoll hesabına o kadar para ödemişti ki hesabı kapandı.

ElfinCoverGirl Dejajavu gibi hesabına el emeği göz nuru bakıyordu hesabı kapandı.

F.iliz Son olarak bu hesaba değinmek istiyorum gerçekten hakkıyla Stardoll'da herşeyi kazanmıştı. Tanıtımına Stardoll adminlerine ulaşmak için bir sürü şey yazdı. Ama yinede hesabı kapandı. Tam olarak kapandımı bilmiyorum herkes kendi kapattı diyor... Şimdi F.iliz2 hesabıyla oyuna devam ediyor...

Benim bildiğim kapanan hesaplar bu kadar. Sizin bildikleriniz varsa yoruma yazın lütfen. Birdahaki kapanan hesaplar yazımda onları kullanacağım.



2 yorum :

Adsız dedi ki...

f.iliz babsı vefat ettiği için kapattı hesabını

Adsız dedi ki...

benim hesabım kapandı o kadar para yatırmıştım
starhayell