7 Temmuz 2014 Pazartesi

Callie'nin yazısı hakkında...

 Callie's Picks mağazasına birkaç seridir Callie'nin yazısı geliyor. Elimden geldiğince onu Türkçe'ye çevirmeye çalıştım. 

1. sayfa;
Ey diyelim sen şafağın ilk ışıkları ile görebilirsiniz. Bu süper sevimli tüm amerikan resimlerim 
İyi günler benim küçük tarzlı yıldızlarım! 
ABD Dünya Kupası dışında olabilir ama onlar tamamen klasik ve evrensel serin kalır moda bir miras bıraktım anlamına gelmez. Anında, kırmızı, beyaz ve mavi americana'nın farklı paletinde yıldızlı ve çizgili tanınabilir kaçırılmaması gereken bir üst eğilim.


2. sayfa;
Burada Stardoll ailesi, biz moda gurur bir gün olarak 4 Temmuz kutluyoruz. Eğer bizim archive'de vardı ne çok serin gayet ABD temalı parçalar var. Benim için olduğu gibi bu koleksiyon sizin kadar sıcak, ücretsiz, eğlenceli bir yaz duygular verir umuyoruz. 

Kendi bayrakları, yüksek bayanlar ve bir sinek güvenli bir sonu var.


Google Chrome'dan çevirdim. Bazı kelimeler ve cümleler yanlış oldu kendi İngilizcemle yaptım. Umarım beğenirsiniz ☺




Hiç yorum yok :