8 Ekim 2013 Salı

HAFTALIK TAKİPÇİ SEÇİMLERİ!

Merhaba Stardoll stylist (canlar stardoll) bloğu okuyucuları;
Bir süredir paylaşım yapamıyorduk ama yine sizlerle olacağıız :)
Blogda artık Haftanın takipçisi seçimleri yapmaya karar verdim..
Nasıl olabilirsin ;
Öncelikle Google hesabın olmalı ve bloğu takip ediyor olman gerekiyor.
Haftalık en çok yorum yapan , etkinliklerimize katılan
bize kendini gösterecek yani :):)
HAFTANIN TAKİPÇİSİ OLUNCA NELER KAZANACAKSIN?
Harika saçlar , hotbuyslar , değerliler ve birbirinden
 güzel hediyeler kazanıcaksın!
Yapman gereken çok basit SADECE bizi takip etmek ;)
Bazen ödüllerini kendi seçme fırsatı vereceğim :)
LE 'ler Andidotelerde kazanabilirsin..

NE ZAMANLARI AÇIKLANICAK?
Her PAZAR günleri açıklanıcaktır ve açıklanmasıyla 
kazandığı ödülleride paylaşılacaktır..

DEDİĞİM GİBİİ BU ETKİNLİĞİMİZE KATILABİLMESİ İÇİN MUTLAKA HESABI OLMALI VE BURAYA ÜYE OLMASI GEREKLİ AKSİ TAKDİRDE KİM OLDUĞUNU BİLEMEYİZ VE ÖDÜLLERİNİ VEREMEYİZ..

NASIL ÜYE OLABİLİRİM?
Bloğumuzun sağ kısmından resimdeki gibi katılabilirsiniz ;)

HERKESE BAŞARILAR :*



6 yorum :

züleyha dedi ki...

güzel

züleyha sena dedi ki...

ben katıldım

züleyha sena dedi ki...

ben takipçi heo olucam siz meraklanmayın :)

Unknown dedi ki...

ben tekrar olmak istiyoreum

Unknown dedi ki...

ya kapatmayın küserim

Unknown dedi ki...

YA bişe dicem 2012 aralıkta kaç aralık ben 18 inde dığdum daaaaaaaaaaaaa..............