17 Ekim 2013 Perşembe

Starmelek5858's Combination Corner

Evet bugün size farklı bir kombinle geldim. O zaman göstereyim kombinimi size :)
Kombinimde kemer var ama parıltılı yerini kullanmadım. İnce tarafını kullandım. Bluzla şortun birşetiği kısımda.

Ceket: Shake It Up (Bedava)
Kemer: Bratz Mağazası (Gizli mağaza)
Mor çanta: Bedava
Siyah çanta: Decades
Bluz: Fallen angel
Şort: Bacics
Büstiyer: PPQ
Gözlük: Kıllah

Bence Stardoll hesabınızda Bacics şort mutlaka olmalı. Bence gitmeden hemen alın. Her renkte var ve yazlık kombinlerinize çok uyuyor! 
Onun dışında söyleyebileceğim şey umarım kombinlerimi beğeniyorsunuzdur :)
Yorumlarınızı bekliyorum...

4 yorum :

züleyha sena dedi ki...

güzel

Unknown dedi ki...

fazla beğenmedim ama hoş

Adsız dedi ki...

bence harika bayıldım

Unknown dedi ki...

canım feci şıksın acayipsin seni araba ezse ne olur? fıstık ezmesi hiiiiiii :DDDDDDDDDDDD