18 Ekim 2013 Cuma

MSW final!

MSW'yi bildiğimiz gibi Stardoll her yıl düzenliyor. Ama bu sefer farklı bir uygulama var!
5 Gün içerisinde MSW'yi kazanmasını istediğin kişiye oy vereceksin.
Umarım bu yılda Türkiye kazanır. Ben Conjure ablamıza oy verdim çünkü bu senede Türkiye'nin kazanmasını istiyorum.  Diğer sene bende MSW'ye katılacağım inşallah kendimi hazır hissedersem :)
Hep biz kazanalım MSW'yi olmaz mı yaa? :) ♥
Neyse lafı uzatmıyım artık. 
Hemen 1. 2. ve 3. ödüllerini söyleyeyim :)


1.'nin ödülleri
-IPAD MİNİ
-STARDOLL BARBİE BEBEĞİ
-ÖZEL STARDOLL MAKYAJ VE KİTAP ÖDÜLÜ SETİ
-KAZANAN BEBEĞİN STARDOLL DRESSUP DOLL GİYDİRME BEBEĞİ HAZIRLANACAK
-SADECE ONUN İÇİN ÖZEL OLARAK HAZIRLANMIŞ BİR KIYAFET
-BEDAVA 2 KOCA YIL SÜPERSTAR ÜYELİĞİ
-ROYALT ÜYELİK AYRICALIĞI
-2000 STARDOLLARI
-2000 STARCOİNS
-ÖZEL MİSS STARDOLL WORLD TACI
-ÖZEL MİSS STARDOLL WORLD KUŞAĞI
-GÖREVLERDEN FİNALİST BAŞARISINI KAZANMA ŞANSI


2.'nin ödülleri
-STARDOLL BARBİE
-STARDOLL MAKYAJ VE KİTAP ÖDÜL PAKETİ
-6 AYLIK BEDAVA SÜPERSTAR ÜYELİĞİ
-6 AYLIK PLATINUM VE ROYALITY ÜYELİK AYRICALIĞI
-1000 STARDOLLARI
-1000 STARCOİNS
-TAÇ VE KUŞAK
-GÖREVLERDEN FİNALİST BAŞARISINI KAZANMA ŞANSI



3.'nün ödülleri
-STARDOLL BARBİE
-ÖZEL STARDOLL MAKYAJ VE KİTAP ÖDÜLÜ SETİ
-3 AYLIK BEDAVA SÜPERSTAR ÜYELİĞİ
-3 AYLIK ROYALITY VE PLATINUM ÜYELİK AYRICALIĞI
-500 STARDOLLARI
-500 STARCOINS
-TAÇ VE KUŞAK
-GÖREVLERDEN FİNALİST BAŞARISINI KAZANMA ŞANSI

Açıkçası ben 1.'nin ödüllerini çok kıskandım :] ♥
Ama bu sene katılmadığım için alamayacağım maalesef -,-
Geçen sene kuzenim yarı finale kalmıştı ama sonra elendi.
En azından nası birşey olduğunu görmüştüm :)
4 gün sonra Acaba kimler kazanacak bu ödülleri çok merak ediyorum doğrusu :)


3 yorum :

züleyha sena dedi ki...

çok güzel yha ödüller kazanan ben olmak isterdim ama bu mümkün değil

Unknown dedi ki...

bende kazanmak isterim gerçekten çok güzel ödüller. ama nasıl katılcaz

züleyha sena dedi ki...

yha hiç gözkümüyorsunuz daha niye paylaşmıyosunuz