8 Eylül 2013 Pazar

Sık Kullanılan Parçalar



Kombinlerimde sıkça kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.Bir çoğu plaza ürünü.Fakat, bazıları da çok değerlendi zamanla.Bu yüzden starbazaarda bulmakta zorlanabilirsiniz.
Hepinizin gardrobunda bir platform ayakkabı, bir blazer ceket, bir kot şort, pamuk gibi bembeyaz gömlekler, uzun etekler ve çeşitli çoraplar bulunması gerektiği kanaatindeyim.Starplazaya yeniden göz atmak için tıklayabilirsiniz: http://www.stardoll.com/tr/starplaza.php 
Bol alışverişli günler!

princess-dilhan



6 yorum :

Ece Sd dedi ki...

Cnm yazar olabilirmiyim?Lütfen en sevdiğim blogsunuz!Yavvarırım ltfn,nolur kulunuz oluyum köleniz olayım:/Sizin blogunuzu izliyorum ltfn yazar olayım!
Selly_gomez2003

Adsız dedi ki...

Tatlım herhalde Dilhan görmemiş. Ama ben yazayım. Benim bildiğim kadarıyla artık blogun yazara ihtiyacı yok. Ve bu kadar yalvarmakla yazar olunmuyor. İmlaya ve daha birçok şeye dikkat etmen gerek ama dediğim giib yazar alımı yok herhalde daha.

Ece Sd dedi ki...

Lütfen danış:)2 blogum var 2 blogda da yazarım:)Tecrübem var zaten en ufak hatamda atarsınız:)Lütfen sizi çok seviyorum bunu unutmayın...
-EcE-

Adsız dedi ki...

Bloglarını yazar mısın buraya?

Ece Sd dedi ki...

Tabii:)
Stardollvshaber.blogcu.com
DogaDiary.blogspot.com
Grapcih-World.blogspot.com
Stardollcuceren1.blogspot.com
Bu kadar:)
-Ece-

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.