7 Eylül 2013 Cumartesi

MSW önerileri

Merhaba. Ben geldim. MSW hakkında öneriler vermek istiyorum sizlere.

MSW'ye katılmak için kombinleriniz eşsiz ve güzel olmalı. Tamamen bir renge kapanıp kalmamalısınız. Mesela siyah bir kombinde siyah çanta kullanmamalısınız. O kombininizi kötüleştirir. Çünkü kombininizi kapatır. O yüzden açık renkler tercih etmenizi öneririm.
Resimdeki gibi elbiseler birleştiripte güzel bir elbise yapabilirsiniz.




Suit Dekor

Suiti çok güzel olan Rojda32 tanıyorum. Suit yapmakta ondan iyisi yok bence. Çünkü birsürü eşyayı bir araya getirip çok güzel odalar yapıyor



Evet dediğim gibi suitinize de dikkat etmelisiniz. 3 Boyutlu odalar yapabilirsiniz. Eğer stardollar'ınız yoksa bir hesap daha açıp Kendinize istediğiniz renkte Duvar kağıdı gönderebilirsiniz. 
Benim yaptığım bir 3 boyutlu oda:



Medoll

Medoll'ünüz güzel olmalı. Özellikle far sürüşünüze çok dikkat etmelisiniz. Tonlamalı makyaj yapabilirsiniz. Tonlamalı makyaj nasıl yapılıyor diye soran üyeler var bana. Tonlamalı makyaj birbirine çok yakın tonda farlarla yapılıyor. Birçok üye bunu biliyor. Sayfamızda da makyaj yarışmaları yapıldığı için biliyorum. Tonlamalı makyaj yapan üye çok.
Benim yaptığım bir tonlamalı makyaj:

Benim söyleyebileceklerim bu kadar.
Umarım bu sene MSW için hiç uğraşmayan biri seçilmez
-♥-



Hiç yorum yok :