29 Eylül 2013 Pazar

Special Offer Bedavaları



Merhaba Sevgili Canlar Stardoll Takipçileri :)
Bu kıyafetlerle çok güzel marjinal kombinler yapılabilir diye düşündüm.Bu kıyafetler için yapmanız gerekenler;
Öncelikle Sayfaya Gitmek İçin Buraya Tıklayın.

Daha sonra aşağıdaki boşluğa bu kodları teker teker yapıştırıp onaylayın :)

Hediye Kodları:
1- RH-7QTXF24MY
2-RH-VSYDKK6PR
3-RH-D4JJNP3KA
4-RH-ZZSJ486M3
5- RH-B5UC3BPH9
NOT:Eğer Hediyeleri Önceden de Aldıysanız Tekrar Gelmez.
princess-dilhan


4 yorum :

Unknown dedi ki...

OLMUYO YAPAMDIM

sedef dedi ki...

oldu ben deedim yeminle hepsi sırayla bir birewime geldi

Unknown dedi ki...

mende oldu inanmayanlar baxsin [sefeq.leyla.]

selinnnn dedi ki...

arkadaşlar hediye kartı kısmına bunları bir bir yazıcaksınız ben daha önce denedim
isterseniz istek atın adım sen14tarz :) :) :)