27 Ağustos 2013 Salı

Spoiler ; My Little Pony Bedavaları


Bu bedavaları yapmak için ;
Öncelikle Proxy ayarlarının nasıl değiştirildiğini bilmiyorsanız Tıklayın.
Proxy ayarlarınızı : Adres: 64.74.219.89 Port: 80 olarak ayarlayın.
Daha sonra stardoll.com'a gidip üyelik girişi yapın.
http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=4818645
Bu adresi 6 kere farklı sekmede açın..

Her sekmeden ' Pick me ' yazısına sırayla basın.Ama her bastığınızda diğerlerinin 
kaybolmasını bekleyin.
Bu şekilde bedavalar sizin olmuş oluyor :)
Güle güle kullanın *-*
Görmek isteyenler ve ya inanmayanlar için hepsini beyaz odama koydum :
Suitimden görebilirsiniz :)


15 yorum :

Adsız dedi ki...

bende denedim ama olmadı. yanlış yazmış olabilirmisin.

Ece Sd dedi ki...

proxy ayarsız olsun yhaa:D

star_girl_baby6 dedi ki...

Ben hepsini yapabildim :D başlarda çok yavaş oluyor sabırlı olun. :D baya vaktimi aldı isteyen evime gelip bakabilir :)

Adsız dedi ki...

ben ayarı yapsam da yine de olmadı

Unknown dedi ki...

ya hiç bişe anlamadım nereye yazcam ya biri bana açıklasın

Adsız dedi ki...

ya dediğin şekilde olmuyo bedavaları başka şekilde alamazmıyız

Aleyna Yıldırım dedi ki...

Arkadaşlar belki yakında daha kolay yapımlı gelebilir :/ Gerçekten çok zor. Benimde saatlerimi aldı. *-* Sabırla tüm adımları uygulayıp deneyin :)

Unknown dedi ki...

ya tm açıklama yapılabilirmi bn hiç bişe anlamadım töbe töbe

mine dedi ki...

ya aradığınız kulübe ulaşılamıyor diyor ne yapmamız lazm :(

Adsız dedi ki...

ya bende denedim bilgisayara bişey oldu hiç bir siteye girmez oldu.bişeyi eksik falan olabilirmi?tamire göndericez bilgisayarı :((

Aleyna Yıldırım dedi ki...

Proxi ayarını kaldırmayı unutmayın :/

Adsız dedi ki...

bana sadece ayna geldi :((

Unknown dedi ki...

aradığınız külübe ulaşılmıyor diyor proxy ayarlarınıda yaptım.3 kere denedim olmadım stardollda da görevi var onu da yapmaya çalıştım olmadı stardolla e-mail den ulaştım yapıcaz diyolar olmuyor lütfen yardım et :(

Adsız dedi ki...

ya internet çalışmıo proxy ayarlarını degiştirince yapamıom yardım eder misiniz??? bana fenerbahceask. ulasın lutfenn

Adsız dedi ki...

Hiçbişeyiniz mi çalışmaz sizin ne biçim site