30 Nisan 2013 Salı

Yazarlık Başvurusu

Evet Arkadaşlar Yazar Arıyoruz. :)
Yazarlık başvurusu yapmak isteyenler:
- Kullanıcı adını
- Levelini
- Yaşını
- daha önce yazarlık yaptıysa blogların adı
- Hangi bölümü istediği..
- Yapacağı şeyler...

Bunların hepsinin cevabını yazsın. 
Not : Yazarlık başvurusu yapan bir kimsenin G- Mail'i Olması gerekir.

- Kesinlikle alıntı yapmayacak.
- Resimlerde Başka bir bloğun adının yazmaması gerekir.!

Seçilen kişiler 1 hafta deneme olarak alınıcak.
Deneme yazar olarak alınan kişiler Yarışma - Çekiliş yapamaz.
Geçerli yazar olduğunda Yapabilme hakkı olacaktır..

Lütfen Tecrübeniz varsa katılın. -_ -




- miss_aleyna5

3 yorum :

Unknown dedi ki...

Kullanıcı adım: desert.rosee
Levelim: 32
Yaşım: 13
Daha önce yazarlık yapmadım :(
Makyaj harici her konuda yazarlık yapabilirim :)
Not:Stardoll Gucci adminiyim :D Yazın ss oluyorum (kesinlikle) Birçok yarışma çekiliş saç ödüllü yarışmalar vs.vs. yapabilirim umarım seçilirim :)

Adsız dedi ki...

kullanıcı adım:goldenmelekkira levelim:36 yaşim:14 daha once yazarlık yapmadım her konuda yazarlık yapabılırım ssyim yarişmalar herşey yapabilirim

iro dedi ki...

kullanıcı adım; nbiebsss
levelim; 24
yaşım; 14
daha önce yazarlık yapmadım
bedavalar hakkında ve yenilikler hakkında yazarlık yapabilirim 3hafta sonra royal oluyorum :D